Újabb infók

Folytatjuk a “szegény ember vízzel főz” rovatunkat. A korábban már twittelt interjúból most kihalásztam pár információt, hátha beindítja nálatok is a vezérhangyát. Lássuk mit hozott, meg nem is mára a bíró lánya.

Az interjú Tim Campbellel (Executive Producer of Vigil Games) és Georgina Verdonnal (THQ’s Director of Global Brand Management) zajlik.

Tim: “We have a lot to talk about with this game. We want to make sure we can let the conversation unfold. We have to be very guided and smart about it.”

Hát legalább tudjuk, hogy nem felejtettek el mindent hirtelen a srácok  játékról, hanem valóban szájukra csapna a kirendelt inkvizíció, ha egy mukkal is többet mondanának a kelleténél.

A következő kérdésben a fajokról erőszakoskodik a kérdező, de azért sikerül egy olyan választ kicsikarnia, amiből azért csodálatos távlatok nyílnak meg.

Dennis (riporter): No, we are not going to have to play as a human from the beginning. When I ask her which brand of Xenos would be available to us, for instance the Orks or Eldar?

Georgina: “We won’t be making all the races playable at first. We have to leave something for expansions.”

Tehát nem kell az elejétől fogva emberrel játszanunk, ergo lesz vagy ork, vagy káosz, vagy eldar, amire most gyorsan lehet számítani és a kiegészítőkben új fajok érkeznek. DE. Lássuk a következő kérdést is, hogy pontosabban értsétek a következtetésemet.

Tim és Georgina: “Details about PvP will be answered later, but we have playable code for battleground scenarios already. People in California are fighting people in Austin. We have over 40 hours of gameplay footage that we had to boil down to about 30 seconds for the trailer. A battleground is in there, it’s working, and it’s f@&#ing awesome,” nevet a hölgy.

Tehát nem válaszolnak a pvp-re, ami egy erős próbálkozás volt de esélytelen. DE viszont a említett működő bg nem semmi, és ebből kaptuk ugye a videó tetemes részét (nem számoltam át másodpercre, de kb. a látott gameplay rész majdnem kitölti ezt a 30 másodpercet, amit az interjúban említenek). Továbbá egy nagy halom rajongó írigyli most a fiúkat, amiért ők már javában tolják a bgket, vajon melyik kasztot kell majd nerfelni?:)

A korábbi adalékkal együtt a következő tényeket vonhatjuk le: A gameplay felvétel nagy része BG felvétel, ergo játékos karakterek vannak rajta. Ez sokkal kibővíti a játszható kasztok listáját, hiszen láttunk egy techpriestet és egy psyt is. Jó-jó: előfordulhat, hogy azok pont nem a bg felvételeken voltak rajta de a remény hal meg utoljára. Továbbá a káosz spacemarine és a kultisták scoutok is megjelentek a bg képsorokon, ergo lehet rájuk is számítani mint játszható karakterekre.

Nos viszont az orkok csak pár képen teszik tiszteletüket. Ez két dolgot jelenthet: vagy nem mutattak abból a 40 órából egyetlen orkos bgt sem, vagy nem lesznek játszhatóak az elején a játéknak. A mindenki által hőn várt eldarokra ez hatványozottan igaz.

Eredeti idézetekkel nem untatnék a továbbiakban senkit inkább gyorsan összefoglalom: A két interjú alany többször is utal rá és kihangsúlyozza, hogy mennyire mélyen tisztelik a WH40k loreját és mennyire sok adatból építkeznek és természetesen megemlítik, hogy rengeteg tabletopos arc is dolgozik náluk, maga Tim is sereget fest otthon szabadidejében.

A GW nagyon erős felügyeletet lát el és nagyon keményen számon kéri azt amit csinálnak. Ha azt már lekódolták, az sem baj, ha nem tetszik megy a kukába. A GW-ra általánosságban jellemző, hogy nagyon igényesen dolgozik együtt azokkal, akik más platformokon terjesztik a szellemi tulajdonát. Ez nekünk egy nagyon jó hír, mert biztosak lehetünk benne, hogy nem lesz innen-onnan összedobálva benne a lore.

Ahogy már korábban Westy írta, nem akarják elsietni a dolgot: kész lesz ha kész van. Rengeteg pénzbe és időbe kerül ez a játék (több százan dolgoznak rajta), nem akarják elrontani azzal, hogy siettetnék. Annyira komolyan gondolják, hogy már volt több prototípus, ami egyszerűen nem felelt meg a saját elvárásaiknak és ezért röpült a szemetesbe az egész kód.

Most akkor ugye örülünk Vincent: elhívatott fanok csinálják, akik lehető legigényesebben állnak a témához és úgy néz ki van elég lé ahhoz, hogy valóra váltsák azt amit megálmodtak.

Kategória: info | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Újabb infók bejegyzéshez

  1. hezw szerint:

    Hát a remény hal meg utoljára, de azért vigyázzunk az ilyen “kiegekben hozzuk majd a többi fajt” dologgal. A war online-ban is pont ezt ígérték, aztán sajnos másra kellett fordítsák az idejüket (több sikerrel).

    Én tutira mondom hogy SM, Ork, Eldar, Chaos ezek 100%ok. Hogy miért is? Legpopulárisabbak kb a TT-ben is, továbbá ezeket lehet megcsinálni játszhatóvá. “Leghumanoidabbak”. Gondolj csak bele a progress során milyen armorokat gyűjtene egy Necron vagy pláne egy Tyranida. Necron ugyan a szívem csücske de kizárt hogy játszható lesz….illetve gondoljunk csak bele abba, hogy itt egy faj magával hoz kasztokat. Lore és világ miatt nincs átjátszás. Nincs törpe meg ork warrior, mage. Úgy lesz mint a war-ban, minden faj külön kaszt, tehát egy új faj palettára tétele dupla meló, új kaszttal is jár. Nem úgy mint a wowban hogy bedobunk 2 új fajt aztán kipipáljuk mi lehet és mi nem :). Ezen a téren mondjuk a WAR-os srácok szép munkát csináltak, hisz 24 kasztot hoztak be (most ne kezdje senki hogy az igazából 12…).

    …nah nem írok tovább wall of text-et úgysem ovlassa el senki :)

    • Aleph szerint:

      Pedig az egyre jobban 12. :)

      Alig van már különbség a mirror kasztok között. Ezért én remélem, hogy ezt a lépést indulásból kihagyják a fiúk és tükrözik kasztokat a két oldalon. Annyira nem menő, de rengeteg javít a balanceon és a játszhatóságon. Wow, khm.

Hozzászólás